Home » Activităţile proiectului » Activitate „Educaţie şi sănătate prin sport”

Activitate „Educaţie şi sănătate prin sport”

     În data de 26 – 27 octombrie 2015, elevii din clasele I – VI (inclusiv) au luat parte la atelierul « Educaţie şi sănătate prin sport ».
     Prin intermediul jocului îmbinat cu exerciţii sportive de intensitate mică spre medie, copiii au aflat despre modul în care sănătatea fizică poate contribui la o dezvoltare psihică şi la integrarea socială. Deoarece nu toţi elevii au avut o motricitate foarte bună, în final cu toţii s-au bucurat de mişcare, atunci când au înţeles că orice exerciţiu este de fapt un joc în care fiecare îşi are rolul determinant pentru ca întreaga clasă să devină un întreg. Activităţile au fost, de altfel, menite să unească elevii, să îi ajute să devină prieteni, să devină oameni pe care alţii să se poată baza
     Obiectivele urmărite în timpul atelierului au fost de a educa formarea unei motricităţi generale, de a favoriza dezvoltarea fizică, de contribui la formarea unor cunoştinţe morale şi sociale, dar şi de a favoriza integrarea socială şi jocul în echipă, prin tolerarea tuturor colegilor, în spiritul asigurării dezvoltării unui tânăr adolescent şi apoi adult responsabil.
     La activitate au fost prezenți elevii din grupul țintă (conform fișelor de prezență)., care, au putut învăța că sportul poate fi o modalitate de ocupare a timpului, precum şi de apropiere de actul educativ, dar, mai ales, elevii au învăţat că sportul poate modela caractere. În acest sens, elevilor le-au fost prezentate, în timpul activităţilor, numele unor mari campioni, recunoscuţi de ei, care au plecat de la un nivel extrem de scăzut, devenind exemple de urmat în viaţă şi în carieră.

**** S-au desfăşurat cursuri de limbi străină, conform anexelor
******S-au desfăşurat activităţi de consiliere, conform anexelor
********În cadrul întâlnirilor dintre organizatorii activităţilor şi elevii grupului ţintă s-au desfăşurat activităţi de tip soft skills, nivelul la care s-a ajuns până în prezent fiind acela de însuşire de către elevi a activităţilor de tip soft: comunicarea, lucrul în echipă, dar şi managementul timpului, elevii fiind puşi în situaţii diferite în care să îşi finalizeze proiectul într-un timp dat, fiecare gestionându-şi timpul pentru a termina lucrul în grafic.


Pentru informații detaliate despre celelalte programe cofinanțate de Uniunea Europeana, vă invităm să vizitați www.fonduri-ue.ro

Conţinutul acestui material nu reprezintă în mod obligatoriu poziţia oficială a Uniunii Europene sau a Guvernului României.